Kuorolaiseksi

Avoimet harjoitukset ja koelaulut

*************************************

Avoimet harjoitukset ja koelaulut -ilta 1

• ti 16.1.2024 klo 18.00-20.00 Alppilan kirkolla (Kotkankatu 2).

Ilmoittautumiset viimeistään ma 15.1.2024. (Koelauluilmoittautuminen täynnä 16.1. iltaan!)

Avoimissa harjoituksissa voit tulla kuuntelemaan kuoroa ja osallistua myös itse illan harjoituksiin. Voit halutessasi tulla koelauluun heti harjoitusten päätteeksi. Myös seuraavalla viikolla on vielä mahdollisuus koelauluihin.

Avoimet harjoitukset ja koelaulut -ilta 2

• ti 23.1.2023 klo 18.00 – 20.00 Alppilan kirkolla (Kotkankatu 2).

Ilmoittautumiset viimeistään ma 22.1.2024.

Ilmoittautumiset avoimiin harjoituksiin ja koelauluihin kuoromme johtajalle Hanna Remekselle: hanna.remes(at)evl.fi

**************************************

Kilven Kuoron jäsenenä saat

• laulaa monipuolista ohjelmistoa:  vanhaa musiikkia, kuoromusiikin klassikoita ja unohdettuja helmiä sekä nykymusiikin uutuuksia – sakraalista sekulaarin kautta rytmimusiikkiin!
  • osallistua mielenkiintoisiin ja kaavoihin kangistumattomiin projekteihin
  • esiintyä hienoissa ja tunnelmallisissa tiloissa
  • matkustaa kuoron kanssa kotimaassa ja ulkomailla
  • käyttöösi sähköisen sovelluksen, jonka avulla voit harjoitella stemmojasi itsenäisesti ilman instrumentteja
  • kehittyä laulajana ja oppia musiikkiin eläytymistä
  • harjoitella tavoitteellisesti hyvässä seurassa
  • viihtyä yhteisissä illanvietoissa, laulaa, nauraa ja iloita!

Odotamme, että

• käyt harjoituksissa. KK treenaa tiistai-iltaisin Alppilan kirkolla (Kotkankatu 2) klo 18–20.30. Normitreenien lisäksi järjestämme laululeirejä sekä syys- että kevätkaudella. Syysleiri ajoittuu pääsääntöisesti lokakuun ensimmäiseen viikonloppuun.
  • osallistut kuoron esiintymisiin ja konsertteihin
  • kannat vastuusi stemmasi laulajana
  • osallistut myös kuoron käytännön pyörittämiseen. Hallitus on toki päävastuussa, mutta jokaisen kuorolaisen panosta tarvitaan erilaisissa tehtävissä.

Koelaulussa

• lauletaan vapaavalintainen säestyksetön kappale
  • testataan sävelkorva, ääniala ja prima vista -laulu

Ilmoittaudu koelauluun ottamalla yhteyttä kuoromme johtajaan: hanna.remes(at)evl.fi

Täytä ja tulosta lomake ja ota mukaan koelauluun!